P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Wednesday, May 26, 2010

E.x.a.m

Isnin - Ulangkaji KOMSAS - Novel Bukan Duniaku
Selasa - Teknik menjawab Kertas 2
Rabu - Ulangkaji KOMSA - Antologi Kasut Kelopak Jantung
Khamis - Ulangkaji
Jumaat - Cuti Wesak

Minggu ni merupakan minggu terakhir bagi pelajar-pelajar aku tuk menduduki Peperiksaan Pertengahan Tahun 2010. Bermula Isnin 31 Mei 2010 dorang akan set the fist 2 paper. Itu termasuklah paper Bahasa Melayu yang aku aja. Maka dengan itu, sepanjang minggu ini, aku hanya menjalankan sesi ulangkaji bersama-sama dengan pelajar. Mudah-mudahan aku dapat membantu mereka mengimbas kembali apa yang telah aku aja sebelum ini. 40 minit masa mengajar aku gunakan tuk mengigatkan mereka dengan bermacam-macam perkara antaranya teknik untuk menjawab ringkasan, menulis karangan berpandu, menulis karangan panjang dan yang paling aku beri tumpuan ialah teknik menjawab KOMSAS. Bukan sekadar memberikan teknik2 yang khusus, aku jugak ada menegaskan tentang clue2 soalan...harap2 adalah antara mereka yang mengambil endah apa yang telah aku perkatakan dan menumpukan lebih pada clue2 tersebut

Perasaan aku ketika ini ialah berdebo tahap cipan macam aku lak yang nak menjawab exam.
Kepada anak-anak muridku aku ucapakan SELAMAT MENJAWAB DENGAN SUKSESS!!
Kalau dapat A, ada hadiah untuk kalian...hehehe



:::Jamie:::

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Popular Posts