P e m e r h ♥ t i S e t i ♥

Friday, May 28, 2010

::Congratos::

Hari ini hari Jumaat...Hari ini hari wesak...Hari ini hari cuti...

Sebenarnya, Isnin-Rabu aku masih ragu2 yang hari ini akan cuti. "Wesak semua cuti ke ek? Pahang ambik tak?"..Tapi bukan aku jek yang tak konfiden hari ni cuti, ada akak2 kat skolah aku tu, hari kamis semalam pun die masih anggap jumaat tuh sekolah macam biase...siap nk tulis lesson plan dah...kire bukan aku jela kn yang kompius..hehe

So agenda hari ini ialah : mengemas rumah, memasak, basuh kain dan tido (gi psr mlm k.krau kalau rajin paetang nanti)
Agenda hari esok pula adalah : Attend a biz talk (businewman wanabe..hehe)
Agenda hari ahad : memasak, mengemas, menggosok baju dan tido

Oleh kerana ari sabtu jadual penuh coz dari pagi till petang...maka aku tak dapatlah menghadiri perkahwinan Nadiah anak Kak Teh dan majlis pertunangan Salina....sowi yep.

Selamat Pengantin Baru & Selamat Bertunang

:::Jamie:::

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts